Ρεβίθια μεσαία 500g Μεγαλύτερες εικόνες

Ρεβίθια μεσαία 500g

7351-002

Νέο προϊόν

Τα ρεβίθια είναι από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης μεγάλης διατροφικής αξίας, ισάξια του κρέατος, του γάλακτος και της σόγιας. Θεωρείται μια πλήρης τροφή που μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως το κρέας. Είναι μία πλούσια πηγή σε φυτικές ίνες,υδατάνθρακες, φολικό οξύ, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλι, χαλκό, ζίγκο, βιταμίνες Α, B1, B2, B6, B12, και νιασίνη.

Περισσότερες λεπτομέριες

Τα ρεβίθια είναι από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης μεγάλης διατροφικής αξίας, ισάξια του κρέατος, του γάλακτος και της σόγιας. Θεωρείται μια πλήρης τροφή που μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως το κρέας. Είναι μία πλούσια πηγή σε φυτικές ίνες,υδατάνθρακες, φολικό οξύ, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλι, χαλκό, ζίγκο, βιταμίνες Α, B1, B2, B6, B12, και νιασίνη. Δεν περιέχει νάτριο και χοληστερόλη. Είναι δηλαδή μία πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών που προστατεύει από πολλές παθήσεις. Τα ρεβίθια ξεχωρίζουν από τα άλλα όσπρια λόγω της ποιότητας των πρωτεϊνών τους, που ανέρχονται στο 20% – 30%, περιέχουν απαραίτητα αμινοξέα σε άριστη αναλογία και ιδιαίτερα το αμυνοξύ μεθειονίνη, για αυτό τον λόγο οι πρωτεΐνες του ρεβιθιού θεωρούνται πλήρεις πρωτεΐνες.

Οι πρωτεΐνες των άλλων οσπρίων , φρούτων και λαχανικών ταξινομούνται ως “μερικώς πλήρεις” ή “ελλειμματικές” επειδή το ποσοστό των απαραίτητων αμινοξέων τους είναι χαμηλό και δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ενός ανθρώπινου οργανισμού. Τα ρεβίθια είναι πολύ πλούσια σε άμυλο, επίσης είναι καλή πηγή υδατανθράκων, η περιεκτικότητα τους κυμαίνεται από 52,4% – 70%. Ένα φλιτζάνι βρασμένα ρεβίθια περιέχει 282 μικρογραμμάρια φολικού οξέως, πρόκειται για μία σπουδαία βιταμίνη, ιδιαίτερα για τις έγκυες γυναίκες επειδή προστατεύει τα αγέννητα μωρά από διάφορες παθήσεις. Οι έγκυες γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν ημερησίως 400 μικρογραμμάρια φολικό οξύ(διπλάσιο από ότι ένα κανονικό άτομο).

Έρευνες έδειξαν ότι ένα φλιτζάνι ρεβίθια ή φασόλια έχουν το ίδιο ποσοστό μαγνησίου με ένα φλιτζάνι γάλα, ένα φλιτζάνι γάλα έχει το ίδιο ποσοστό ασβεστίου με πέντε φλιτζάνια φασόλια ή ρεβίθια. Τα ρεβίθια προστατεύουν τον ανθρώπινο οργανισμό και ιδιαίτερα τις γυναίκες από την οστεοπόρωση.
Επίσης προστατεύουν τον άνθρωπο από τη στεφανιαία νόσο, εγκεφαλικά, την αρτηριοσκλήρωση, τον καρκίνο του παχέος εντέρου κ.α.

Θερμίδες 365 Kcal
Πρωτεΐνες 20 g
Φυτικές ίνες 2.5 g
Φώσφορος 366 mg 45.8%
Υδατάνθρακες 60 g
Σάκχαρα 0 g
Ολικά λιπαρά 5 g
Χοληστερόλη 0 mg
Νάτριο 0.024 g
Θειαμίνη 0.477 mg 34.0%